Göğsüne ayaklarının altına özellikle ayak parmak uçlarına elma yağı sür , bir tane soğanı kabuklu şekilde 2 ye böl üzerine 8-10 tane karanfil sapla yatağının başına koy burnunu açar rahatlatır öksürüğün de zeytinyağı ile sarımsağı ez karıştır pamukla suyunu ayaklarının altına sür çorap giydir cnm bn bu tür şeyler yaptım bnm kızım 2.5 aylıkken korona çıktı hiç hastaneye goturmedim korkuma hep evde bu tür şeyler yaptım ha balgamı çok ise hastanede buhar verirler burnu için de serum fizyolojik damlalar kullanabilirsin damlayı sıkıyordum burnuna siringasi ile çekiyorsun ağzınla