Kizlar bebegime kis icin ev patigi alicam ayagi cok buyuk olmuycak belli su an 7 aylik 17 numara hafif uclardan buyuk geliyor ayagi 10 cm civari 9.8 gibi bisey dogru olctuysem. Sizce 16 17 numara mi aliyim yoksa 18 19 mu ? Ayagindan cikmasini istemiyorum ama en azindan bu kis patik derdiyle ugrasmiyim tekrar diye düşünüyorum.