Bao birşey de ben size sormak istiyorum eğer müsade ederseniz, bebeğim 8 günlük çeşitli sıkıntılardan ilk 2 gün sütüm gelmedi 3üncü gün elle sağım yaptım geldi çok şükür ama hep biberonla vermeye devam ettik 4 5 gün emzirme antremani yaptık ama zorlandık sarılıktan ötürü mavi ışık aldığı gün yoğun biberon süt takviyesi yaptık hemen düşsün diye değeri ..
6 gün memeyi tuttu emdi ama sadece uyanık zamanlarında emiyor :( ağzı çok çabuk yoruluyor sanki öyle hissediyorum ama biberondan sağıp verince çok güzel emiyor sütü
gögüs uçlarım büyük böyle ağzından dışarıya çıkacak gibi oluyor
tam olarak nasıl bir yol izleyeceğimi şaşırdım 😢😢
lohusalığım kayınvalidemlerde geçiyor sürekli gelip geçip herkes emiyor mu tuttu mu diye soruyorlar sabah akşam rapor veriyorum kayınvalidemlerin annesinin komşusunuz gıdısının gıdısına kadar
Eşim tek çocuk bebeği herkes hevesle bekledi çok fazla üstüne düşüyorlar ama öyle böyle değil 8 günlük bebekten koşup yürümesini bekliyorlar deyim yerindeyse
kafayı yiyeceğim bu stresle sütümün gelmesine bile şükreder hale geldim
kayınvalideme dedim emiyor diyin insanlra sussunlar gelip gidip bebeğime neden emmiyorsun insanlara yalancı çıkıyoruz diyor kafayı Yicem 😥😢😢