Kızlar merhaba 1 aylık bebeğim var emziriyorum herşey güzeldi şu 1 haftaya kadar bebeğim kolik ve çok ağlayan bebek ıkınırken göğüs uçlarımı damakları ile sıkıştırıyor ve ağlamaktan doğru düzgün emmiyor artık 😣emmesede sağıyordum 1 ,2 gün ihmal ettim sağım yapmadım göğüs uçlarım çok kötü kırmızı kırmızı lansinoh kullanıyorum ama o da artık işe yaramıyor.duşta masaj da denedim. Sol göğsüm zaten ucu tıkanmış beyaz süt kabarcığı var. Ne yapabilirim kızlar bu göğsü nasıl açabilirim tıkanıklığı ?