Bebeğim 7 tam 7 aylık döneminde. Gece uyanması çok var böyle çok sesli ağlıyor çok fazla dönüyor beşiğinde bazen yüzüstü tamamen yatıyor nefessiz kalınca başlıyor ağlamaya geceleri çok uyanmasını dönmesüne bağlıyorum çünkü sırt üstü yatarken birden dönünce yüzüstü kalıyor uykusu bölünebiliyor.. Kızlar bu sebepten gece uykularımız haram . Bazen gece kalkması 10-15 İ bile bılıyor saatte bakıyorum 10dk -20 dk bir uyandığı oluyor 😓 dedim yA çok fazla dönüyor yatakta diye acaba bi sıkıntısı mı var diyorum kendime . Dişten olabilir mi henüz hiç çıkmadı . Gece uyanmaları çok yA. Bazen yanıma alıyorum yan çeviriyorum kendime doğru öyle yatalım belki rahat eder diyorum yine yok 😓 Bu durumla karşılaşan var mı bide unutmadan gece her uyanmasında mecbur kucağıma alıp emziriyorım memede uyuyo ama emiyor mu diyorsanız boş boş tutuyor uyuyor ama 10 dk sonra yine ağlıyor dam daldı diyorum bırakıyorum ağlıyorsak uyanıyor feryat figan 😢