Arkadaşlar 17 günlük bebeğim var kombi açık değil ama evimiz soğuk da değil nasıl giydirmeliyim üşüyecek diye iki uzun zıbın iki pijama üstüne yelek falan giydiriyorum sarıyorum battaniye ile geceleri ama bu sefer de terleyip üşütecek diye korkuyorum siz nasıl giydirdiniz Veya giydiriyordunuz kombiyi açıp daha mı hafif giyindirneliyim