Arkadaslar merhaba. Oğlum 20 gunluk. Son zamanlarda cok huzursuz. Ayaklarını kendıne cekıyo. Gaz sorunumuz var asagıdan cıkıyor fakat agızdan cıkmıyor. 1 haftadır Damla kullanıyoruz fakat pek yararını gormedık. Bırden memeye sarılıyo. Bırakmak istemiyor. Uykumuz bazen ıyı ıken bazen hıc yok. Sizce neden boyle oluyo. Sizlerde durum nedır? Ne önerirsiniz?