Merhaba öncelikle herkese bebeğim 10 aylık oldu havaların soğumasıyla göz kapağında kızarma ve kaşıntı olmaya başladı doktora götürdüğümüzde Gözünde bir sorun olmadığını sürekli nemlendirmem gerektiğinde söyledi ilk doğduğu zamanlarda vardı geçmişti önerebilceğiniz krem veya nemlendirici var mı