Benim kızımda 2 aya kadar 2 saat uyurdu sonra ne oldu anlamadım 4. Aya kadar en fazla 20 dakka uyudu 4. Aydan sonra 40 dakka ya da yarım saate çıktı şuan 6 aylık bazen yarım saat bazen 40 dakka uyuyor o kadar zorlanıyorum ki ne yapacağımı şaşırdım denemedik bir şey bırakmadım sürekli kitap aldım okudum yine bir çözüm bulamadım gün geçtikte daha az uyumaya başlayacak ne yapcam hiç bilmiyorum çok çokkk yoruldum ben de uyku çok önemliymiş inşallah faydalı bir yorum çıkarda işimize yarar diye bekliyorum burda 😴😴😴