Teemo07 bebeğim 10 ay 13 günlük. Yaklaşık 4 aydır geceleri uyurken yatar pozisyonda biberonu çok dikmeden,bebeğim yan pozisyonda veriyorum. Kullandığım teknik bu. Ara ara kucağıma alıp beslediğimde oluyor ama rahatı kaçmasın diye yatarken de veriyorum🥰🥰