Bebeğim emerek ve sallanarak uyumaya çok alışmıştı. Karnı tok olsa da emmeden asla uyumuyordu. Böyle olunca da fazlasıyla gaz ve kusma oluyor. Son zamanlarda bide elimizde sallamaya alıştırdık. Hem biz yıpranıyoruz hem o yıpranıyor. Bende kendi çapımda uyku eğitimi vermeye karar verdim az önce emmeden ve sallamadan uyuttum evet biraz zor oldu ama sonunda emmeden ve elimizde sallamadan uyudu. Çok ağladı ağladıkça kucağıma aldım öptüm sarıldım sakin bi ses tonuyla konuştum onunla sakinleşince tekrar koydum ağladıkça tekrar aldım derken bir şekilde uyudu. Bi uyku rutini oluşturmak istiyorum birbirimize fikir olsun sizin rutinleriniz neler? Nasıl uyutuyorsunuz bebişlerinizi?