oyaaa Merhaba, geçen gün bebeğimin kabızlığı ile ilgili öneri istemiştim. Dün akşam kendi kendine kakasını yaptı. Ama başka da yapmadı. Kendini sıkıyor kakasinin gelmesi için, sizce doktora gitmelimiyim? Oğlum, Yarın 2 aylik oluyor.
melike5461 oyaaa Benim bebeğimde ozamanlar öyleydi ama kabız olsa 10 gün yapmaz çok sert olur çıkaramaz bu şekilde değilse gitmene gerek yok canım yapması için aç karnına bir çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin bacaklarını falan yukarı kaldır arada ben biogaia kullanmıştım öyle düzene girdi
oyaaa melike5461 zeytinyagini poposuna sür diyen var. Ama işte şimdi yapamıyor sürekli gaz çıkıyor altından.
melike5461 oyaaa gazıda olabilir o yüzdende zorlanıyodur 2-3 gün yapmıyodu bebeğim 2 aylıkken sonra sonra hergün yapmaya basladı çok ıkınıyodu toplanıyodu gazmış meğer sen gaz için mutlaka birşey kullan canım ne kadar gaz çıkarırsa çıkarsın yine oluyo hem gaz damlaları bağırsak düzenleyici ben öyle çözüm buldum birde mamasını değişerek