Kızlar öncelikle hepinize ilginizden dolayı çok teşekkür ederim bi çok konuda bana yardımcı oldunuz🙏🏻 Biz şuan 6+16 dayız ben yaklaşık 16 gündür ek gıda denemesi yapıyoruz hiç bir şekilde yemiyo ağzını kitliyo. (Alerjik Proktokolit olabileceğinden süt ve süt ürünleri yasak) bana tavsiye verin lütfen bizim gibi olup sonradan yiyen oldu mu çok kötü durumdayım :(( proktokoliti yenmek içinde ek gıda şart zaten sütüm de azalıyo 😢