Minikprenses_1 Selam kızlar görümceme bir hediye almak istiyorum apartta kalıyor fikriniz varmı kupa bardak yada termos bardak düşünüyorum nasıl sizce termos bardak öneriniz varmı hiç kullanmadim ben😅
Dmlafrkn Minikprenses_1 Termos bardak cok mantikli geldi hatta uzerinde isim yazili olanlar falan oluyor bana alinsa cok mutlu olurdum 😍
Deletedmom_109 Minikprenses_1 uzun ömürlü olsun istiyorsanız Stanleynin termosları çok iyi yine baya idare edecek ve tipi de tatlış olsun istiyorsanız Starbucksın termosları çok güzel. Bunlara göre daha az uzun ömürlü olan penguenin var idare eder o da
Seydameva Minikprenses_1 çiçek sepetinden atayım link https://www.ciceksepeti.com/kisiye-ozel-karikatur-bayan-doktor-ahsap-biblo-kc5499226