Narebebek Kızım 7.5 aylık 2. ayından itibaren hep molfix kullandık ama son zamanlarda çok sızdırmaya başladı 5 numara kullanıyoruz ama günde kaç defa üstünü değiştirdiğini sayamıyorum bile sizde durumlar nasıl ?
DefneRana3881 Narebebek 18 ay molfix kullandıktan sonra sleppy geçmek zorunda kaldım sızdırmadan kaynaklı. Bence ya numarasını doğru alamıyorsunz yada bebeğinizin vücut yapısına artk uymuyor başka marka deneyin
Ysm2019 Narebebek ben oğlumdada kızımda da molfix kullanıyorum memnunum ama daha kaliteli diye molfix pure soft alıyorum
Mys01-01 Narebebek molfix pure soft kullanıyorum hıc sızdırma yaşamadım ama normal molfix begenmedım bulamayınca almıstım öylece duruyor
YigitAlpsMom Narebebek gündüz öyle bi sıkıntı yaşamıyorum ama gece süt içtiği zaman sabah üzerine geçmiş olarak uyanıyor
Pozitifanne1 Narebebek Bebeginiz kaç kg da 5 numara alıyorsunuz çünkü benim oğlum 16 aylık 4 numraa kullanıyoruz bol grlincede sızdırma yapar
Narebebek Pozitifanne1 7.5 kilo kızım 4 numara sıktığı için bacaklarına hep iz yapıyor lastik kısımları
busra_54 Narebebek bebeğiniz kaç kilo ki 5kullaniyorsuniz oğlum 14 aylik 5 numara kullanıyoruz yaşından sonra 5 e geçtik biz. Bez büyük olduğu içinde sizdirabilir
YigitAlpsMom Narebebek birde 5 numara kullanıyorum demişsiniz benim oğlum 20 aylık ben 5 numara kullanıyorum kilolu mu bebeginiz değilse bez büyük oluyor olabilir
Glysrcn Narebebek ben Molfix kullanıyorum memnunum öyle bi sıkıntı olmadı. Sleepy kullandım başta onda da sızma sorunu yaşamadım fakat bacakalrına iz yaptığı için bırakmak zorunda kaldım
PortakalliKahve Narebebek bende aylardır molfix kullanıyorum ama nadir sızdırır. Numarasından kaynaklı olabilir mi acaba benim oğlum 9 kilo hala 4 kullanıyorum.
UraSsmom Narebebek 17 aydır kullanıyorum numarasını değiştirince sızma ortadan kalktı 2 kez sızdı sadece