Öncelikle moralini asla bozma bi damla bile varsa bunu arttırmak mümkün 3 lt en az su tüket ben hergün kendime bi kase çiğ fındık çiğ badem ve ceviz hazırlayıp gidip gelip yiyordum dereotu roka her kahvaltıda yerdim rezene içiyordum 2 kupa yulaflı bi karışım göndermiş hanfendi onu da yiyodum 2 günde bir mutlaka içine muz yerine elma koyuyodm kabızlık yapmasın diye . Mutlaka birinden destek al bebek uyuduğu zaman sende uyu dinlen ben onunla birlikte uyuyodum hep en önemlisi moral ve psikoloji ama 😇 ısırgan otu çayı aldım çok süt yapıyo dediler ama gerek kalmadı bile bulgur aynı zamanda bol tükettim gaz yapsa da maşallah şakır şakır akıyodu ve kaliteli beslendiğim için ayda 1300-1500 kilo alıyodu bebiş uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim hiç mama vermedim kendim beslendim incir tükettim bide bol bol