Pnrnhr Selamlar, Öncelikle çok şükür ki uykumuz düzenli. Ayından ötürü gündüzleri çok uyumuyor. Bizim de uykusu düzenli değildi. Çareyi geceleri yıkamakta bulduk. Şöyle ki zaten alerji yüzünden egzama oldu hem yıkanınca rahatlıyordu. Hemde gevsediği için uykusu geliyor uyuyordu. Bizde bunu rutine bağladık. Her akşam 22.30 civarı yıkıyoruz. Emziriyorum. Sonra kendisi mayışıp uykuya dalıyor. O şekilde 4.5 saat uyuyor. Sonra uyanıyor emziriyorum :) Önümüz kış duş işi 2 güne bir düşecek o zaman ne olur bilmiyorum. Doktorum süt alerjisi için de. Diyete başlasan bile 3 günde anca toplarlar vücudu dedi. Sütün yanında domates, çikolata da yasak bana. İsterseniz bunlarıda kesin.