Gygy Kizlar merhaba bebeğim 6 aylık oldu süt urunlerini fırında açmaya başladım. Tereyağı, peynir, yogurtu fırında yedim çok şükür sıkıntı olmadı. Haftaya süt ile kek deneyeceğim. Fırından sonraki süreç nasıl oluyor. Tecrübesi olan yardımcı olabilir mi🥰
Busralnann Gygy bebeğim anne sütü almıyordu mama alıyorduk biz ilk fırında kek yaparak denedim bişey olmadı 3 gün sonra peynirli poğaça sonrada yoğurt vs çok şükür 3 aydır açtık artık bitti alerjimiz tabi bunu kendim yaptım doktor vs demedi o yüzden yönlendirmek istemem ama 6 ay erken değilmi süt diyetini açmak için eğer alerji devam ediyorsa tekrar başa dönmüş gibi olursunuz. Tabi temennim inşallah bitmiş olmasıdır. 🙏🏻☺️
Gygy Busralnann alerji belirtilerimiz şuan için yok o yüzden biran önce açmak bebek için önemli diye biliyorum başladım o yüzden