B_12 Kızlar bebişlerınızde alt yan kesici dişlerı ne kadar sürede uzadı bizım dişimiz cıktı ama nedense biraz gec uzuyor normalmı acaba
MugeAtlas B_12 16 ay bizim de öyle altta önde 3 dişi var, 4. Yeni patladı çok yavaş yavaş uzuyor. İlginç yani alttaki dişi azı dişiyle bir patladı 🙈
YusuffunAnnesii B_12 siz yine mi boyle bi post acmistiniz disle alakali niye taktiniz bu kadar bu dise😅
B_12 MugeAtlas ayy ewt cnm az MugeAtlas bzımde azı dısıyle aynı patlattı yan kesici dislerı daha minnak
Mucize2020 B_12 çok normal ben bir iki derken artık 16 tane falan var hepsi patlayanlarin toplamı normal karşılıyorum 😇😊😍
Gocicim B_12 benmki 8 disle girdi bi yasina sonra dort aziyi bi anda ikardi sonra iki kopek disi bi anda iki alt kopekler de pespese cikti 17 ayligiz 16 disimiz var tamamen 🧿