Hanımlar benim. 2 aylık oğlum var. Sezeryan ile Doğum yaptım ilk üç gün asla sütüm gelmedi sarılık oldu o yüzden mama vermek zorunda kaldım daha sonra sütüm gelmeye başladı ve ayriyetten günde 2 defa olmak üzere mama veriyorum 175 cc bi gece yatırdığımda ve sabah kalktığında geri kalan saatlerde hep emziriyorum mama vermediğim zaman ağlıyor huzursuz oluyor birgün demedim mama vermeden durabilecek mi diye geceye kadar durabildi bazen de durmadı yani size söyle söyleyim 100 cc sütüm çıkıyor sağdığımda sizce sütüm yetiriyor mu?