9,5 aylık olduk. Bir haftadır 2 uyku yapıyordu ama geceleri inanılmaz çok uyanmaya başladı. Her saat başı desem yeridir. 2 uyku tapmaya başladığından beri 8:30 da uyanıyodu bugün 7 de uyandı sanırım 3 uyku yapacak. Ben de anlamadım bu gece uyanmaları nedendir diye. Diş mi acaba henüz hiç dişimiz yok anlamıyorumda 2 uykudan mı kafam allak bullak oldu