Miniksusam_1 Cok fazla sut stoğum var hepsini yediremiyorum bir hastalığım falan yok eğer ihtiyacı olan varsa veriyim 1 aylık sütler çöpe gitsin istemiyorum
Alpingo Miniksusam_1 ya ben bi post görmüştüm instagramda annesi yoğun bakmdaydo sanırım bebege süt arıyolardı bulursam yazm sana
mom726272 Miniksusam_1 UPS’in soğuk zincir kargo hizmeti var sanırım bu anne zaten masrafını ben karşılarım diyordu
Miniksusam_1 mom726272 aradım bu kargına şirketini ama telefonlarına ulaşamadım böyle hizmeti varsa gönderirim
Miniksusam_1 Melikeskn maalesef 40 adet posedi çöpe artmak zorunda kaldım tarihleri geçti suan ki sütüm kızıma anca yetiyor keske gonderebilseydim 😔