HiraNurveAnnesiii Kızlar bebeğim 6 aylık 1 günlük geceden beri ateşi 37 deydi duş aldırdım ,ince giydirdim ,içim Rabat etmedi acile gittim ölçtürdüm 37.7 çıktı doktordan randevu aldım .Minamol şurup içirdim şimdi ne yapsam ki başka 😞elim ayağım titredi ya
Cheddar HiraNurveAnnesiii sakin olun öncelikle ateş kötü bişey değil vücudu tepki veriyo sadece bu iyi bişey. Diş ateşi de olabilir çok yüksek değil çünkü. Bu ara baya salgın var. Bizimde şuan ateşimiz var. Ayaklarına limon sürüp çorap giydiriyorum yarım saat sonra çıkarıyorum maşallah geceden beri 37.5u geçmedi. Doktora götürdüm hafif boğaz enfeksiyonu var dedi. Geçmiş olsun ateş ilaca rağmen düşmezse, 2 günden fazla sürerse doktora götürün.
NehirHaticeArican Zeytinyağının içine sarımsağı ez bı pamuk yardımıyla sadece suyunu ayaklarının altına sür çorap giydir cnm bı arkadaşın tavsiyesiyle öğrenmiştim baya etkili