Arafinannesi iremakn en son 9 aylıkken almıştım 400I verdi doktorumuz şuan 1 yaşında hâlâ aynı şişedeyiz alırken eczacıyada ayını söyleyip danışabilirsiniz isterseniz..
Arenilay- iremakn biz 400 ile başladık ama 5. Ayda bıngıldağı biraz yumuşak kalmış 2 fıs şeklinde ver yada 600 lüğe geç demişti korkulucak bişi değil kuzum 😊