mugeoz burnu akar gözleri çapaklanır(normalde çapak olmuyor ve yeni başladıysa) öksürük olabilir. Bu havalarda daha çabuk hasta oluyorlar malesef. Ben pantolonların altına külotlu çorap giydirmeye başladım. Siz de sıkı giydirin uyurken yüzü tamamen olmasa da başını kapalı tutabilirsiniz veya beşikte yatıyorsa beşiğin üzerini kapalı tutabilirsiniz sıcacık olur annesi. Veya geceleri emzirmek için aldığında üzerine mutlaka bişey ört sıcak yataktan çıktığı için hemen soğuk alabilir. Daha küçükmüş bebiş çünkü 😊