Arkadaşlar merhaba. Burda sürekli postlar görüyorum bebeğinizi nasıl giydiriyosunuz diye. Biz mardinde yaşıyoruz hava şuan 37 derece. Ve ben çocuğuma kısa kollu tulum giydiriyorum. Bazı annelerin hala uzun kolluları ve uzun pijamaları giydirdiklerini okudum. Lütfen bebeklerinize bu eziyeti yapmayın. Onları bunaltmayın. Katkat giydirmekle hasta etmem diye düşünmeyin. Soğuk hava kadar sıcak hava- terleme de bebeği hasta eder. Hayırlı günler diliyorum🌸🌸🌸🌸