Merhaba kızlar
bebeğim diş çıkarıyor eli hep ağzında çok huysuz ilaç diş jeli hiç biri fayda etmiyor.Uyumak istiyor yatağına koyuyorum sallıyorum ağlayarak 5 dakika sonra uyanıyor. Gün içinde huysuz ne yapmam lazım başka? Siz bu dönemlerde neler yapıyorsunuz?