Cookie Evet normal külot da giydirmedim çünkü almamıştı evde hep zıbınları vardı alışırsa takım takım alırım dedim 10 gün oldu alıştı bu hafta alacağım asla bağırmayın ben o hatayı yaptım o gün korktu hep kaçırdı eşim öyle yapacaksan bez tak psikolojisini bozma dedi o kafama takıldı birdaha hiç sesimi yükseltmedim hep aferin bay bay çiş kaka dedik döktük alıştı o da