Kızlar 3 aylık bebeğim var. Çok güleç bi kız masallah 😍 ama bir şey dikkatimi çekti. Heyecanlandıgında güldüğünde birisi onla konuşmaya başladığında ağzını sonuna kadar açıyo. Yani anlam veremiyorum. Heycan yapıyo dicem ama sürekli böyle. Sonuna kadar açıp kapatıyo sonra gülüyo falan. Davranış bozukluğu falan mıdır yoksa heyecandan mı yapıyo büyünce düzelir mi böyle miydi sizin bebelerde🌼