Efem123 tabikide herkes ister bebeği tek başına uyusun. Benim arkadaşımın bebeği doğduğundan beri arkadaşım bırakır beşiğine bebeği kendi kendine uyur benim bebeğim kolik değildi ama uyumuyor gazı var ağlıyor ben sallamıyorum ama sallayanada neeey sallamak mı demiyorum çünkü huzursuz gazlı ağlayan bebeği olan anne zaten ne yapacağını şaşırıyor. Kimse hoşuna gittiği için saatlerce bebek sallamaz diye düşünüyorum. Tabi bunu güzel bir dille söylemek var ben sallamıyorum diyebilir herkez ama neeeey ben sallamıyorum siz niye sallıyorsunuz diyince istemsiz kızıyorum. Allah kolaylık versin inşallah sizede umarım kendi kendilerine vazgeçerler sallanmaktan. Bebekler öyleymiş bir anda vazgeçebilir farklı bir yöntem isteyebilir bi arkadaşımda sallıyordu 2 yaşına kadar bebeği bir gün sallanmak istemeyip kendi park yatağa girip uyumuş ondan sonrada hep kendi uyumuş. Sizinde öyle olur inşallah ☺️