01_10-2020 bir yaşın da ise zaten pedagog larin da dediği gibi o yaştaki çocuğu gündüzleri her şey le ilgiliisni dagitarak ne bileyim meme ister aa gel çubuk kraker vereyim gel kek var falan böyle böyle her istediğinde bn gündüzleri ağzında cevirebilecegi şeyler veriyor dum bn nesguik almıştım tabağına koyup veriyor dum süt koymadan çerez gibi kıtır kıtır yiyor du ki aklına gelmesin istedim ve aynj zMnaida gündüzleri ve geçe istediğin de hep konuştum kızım artık süt bitti artık süt icmicez artık sen büyüdün süt yok tabi ayni zamanda dikkatini hep dağıtıyordum geceleri en zor vakit ti Benim için çünkü 4 5 defa süte kalkardı geçe hep konuştum uyu artık süt yok oyuncaklarını getirdim yanna sevdiği.bbak.bunlarda uyuyo ama yok bağırış çağris dinlemiyor.o ilk geçe ağlıya ağlıya uyud u ilk geçe çok zor du ama önemli olan bizim kararlı olmamiz hiç süt vermedim çünkü artık bu yola girdim geri dönemezdim 😊 eğer çok çok ağlarsa ayağımda hafifce çok sallamadan çünkü sallamakt a iyi değil ve bu sefer de sallanmak isteycek böyle böyle 2 3 günde kesin olarak.memeyi bıraktı