Mucadile benim kızım alıştı sese🤷🏻♀️ Ben de herşeyi oldum olası internetten alırım. Üstelik sitede oturduğum için güvenlik haber vermek için zili çalıyor, kargocu aşağı kapı açılsın diye zili çalıyor yukarı çıkıp bir de evin zilini çalıyor🤦🏻♀️ İlk günler irkilirdi şimdi artık umrunda değil 3 yaşında😂 ben de 2. Ye hamileyim ve 20 günüm kaldı yine aynı düzen devam edecek ilk zamanlar biraz korkar sonra alışır🤷🏻♀️ Sesten yana hiç esirgemedim kızımı oğlumu da esirgemeyeceğim çünkü ileride çok büyük rahatlık oluyor👍🏽