57 günlük bebeğim var bbir hafta önce dr. götürdüm 55 cm 4300 kilosu(3240 doğmuştu)dr.sınırda kilo almış dedi ara ar mama da ver dedi.emziriyorum mamada(Aptamil) veriyorum. Günde 30 CC şeklinde tamda yemiyor iki üç kaşık kaliyor. Siz ne kadar mama veriyorsunuz bebeğim çok zayıf geliyor bana 😥