Eymenim2324 Oğlum 1 aylık oldu ama halen çok hafifte olsa göz çlerinde sarılık geçmedi. Geçen hafta doktora gittiğimizde anne sütüyle geçer dedi sadece anne sütüyle besliyorum ama tedirgin oldum ne kadar sürer yenidoğan sarılığı? Bizim gibi olan var mı acaba?
Ozgenur45 Eymenim2324 canım bizimki 1 buçuk ay sürmüştü bol bol emzir bi de biz sarı tülbent örtmüştük yüzüne etkisi oluyor deneyebilirsin
Ebruferit Eymenim2324 biz 73 günlüğüz hala sariligimiz var canım çok şükür testlerde sıkıntı yok 4 ayı bulabilir dedi doktor canını sıkma geçer inşallah
Eymenim2324 Ozgenur45 örtüyoruz canım bol bol da emziriyorum internette okudum 3 haftada geçer diyor tedirgin oldum