Topkek ne gece ne gündüz hiç bir şekilde uyumuyor. Dün sırf arabada uyudu uyanmasın diye 1,5 saat yol gittik boş yere. Ben de dinlendim biraz olsun. Çıldırıcam ya. Ben de aynı şeyi düşünüyorum ben mi bakamıyorum artık diyorum ama yok. Dişten oluyordur diye tahmin ediyorum çıksa da kurtulsak artık.