4 aylık bebeğimin saç derisinde bir aydır sürekli kücük sivilce gibi yaralar çıkıyor bir ara gider gibi oldu sonra yine tekrarladı yoğunlukla sağ ve sol taraflarda var. Dr şampuandan olabilir dedi pek üstünde durmadı açıkçası. Mustela konak şampuan kullanıyordum bir süredir onu da bıraktım su ile yıkıyorum sadece. Başına böyle bir durum gelen var mı acaba neden olabilir??