Mom832324 Nik_mik_yok bir gün emmiyorsa diğer gün sürekli emmek istiyorlar haklisiniz sanırım kademeli çok zor
Gamzeburkan Nik_mik_yok bencede kademeli çok çok sıkıntı zaten uykuya geçiş için emiyor benim kızım gecede geri uyumak icin biraz zor olacak sanırım ama bakalım 1-2 ay daha emsinde diyorum sizin gibi 18 ay olunca kesmeyi planlıyorum 😊
Nik_mik_yok Gamzeburkan İlk 3 gün çok zor oluyor ,ayların alışkanlığı var tabi . Ama çabuk adapte olmuştu benim büyükler , bu biraz cadı ama inşallah yormaz😁
Gamzeburkan Nik_mik_yok siz tecrübelisiniz benimkide biraz cadii zor ikna oluyor ama bitmek zorunda elbet birgun. Kafamı yastığa gece koyup sabah uyanmak istiyorum artık😂