babyandmomwolf çok geçmiş olsun. Benimde göğsümde sertlik var süt dolunca hâlâ sertleşiyor bir türlü bende gidemedim daha doğrusu gittim şöyle gittim bir sabah kalktım tüm vücudum ağrıyor halsizlik vs var göğsüm şiş ve kızarıktı mastit olmuşum biraz iltihaplanma yapmış birde emzirdiğim için hemen antibiyotik vermedi doktor iki güne geçmezse gel dedi geçti bende gitmedim ama o sertlik gitmiyor. Heralde süt kanalları tıkanıyor gitmenizde fayda var