Ayazimm58 Hanımlar kuru patlican kabak biber falan almıştım ipe dizili olanlardan, mutfaga astım ve şuan baktım yumuşamışlar 😕 Neden yumuşar ve ne yapmam gerekir bozulmamaları için? Haşlayıp buzluga mi atmalı? Giresun da yaşıyorum nemden olmuş olabilir mi
Zhnce Ayazimm58 nemden dolayı yumuşar Ben ablama 40 kilodan kurutmalik yaptım benim evimde taş gibiydi ona goturdugumde yumusamisti hemen hasladik buzluğa attık
bebekzeynep Ayazimm58 nemden tabiki canım ya buzdolabında tut ya da hasla buzluga at bende karadenizdr yaşıyorum hiç dsarda tutmam kurutmalklri
Zhnce Ayazimm58 evet. Mesela ben haşlayıp buzluğa atıyorum esimle benim için en fazla 10 tane yeterli oluyor 10ar tane poşete atıp çıkarıp bekliyorum çözülunce doldurup pisiriyorum
Ayazimm58 bebekzeynep Yeni taşındık biz Giresuna hiç bilemedim böyle olacağını valla 😊 teşekkür ederim