slm kızlar.dünden beri bir anda boğaz ağrısı,baş ağrısı,burun yanması,bugünde az burun akıntısı ve hapşırık başladı ateşim falan yok.corona mı üşütme mi bilmiyorum emziriyorum ve ilaç kullanmam lazım.emzirirken doktor onayıyla soğuk algınlığı ilacı kullananınız oldu mu.hastaneler çok dolu gitmek istemiyorum ve bebğime bakacak kimsem yok nasıl gideyim😔 kendi kendimi izole ederek evden çıkmayarak iyileştirmeye çalışacağım ateşlenirsem teste gideceğim.off yaa neler bekliyor beni acaba😪