1 haftadir nezleydim ev sogukdu kucuk bebegim var gece kalk karnini doyur falan derken hastalandim.
Carsamba gununden beri koku ve tat alamiyorum bugun 3. Gun
Burnum tikali
Sizce koku ve tat kac gunde yerine geliyorr gelmeyecek diye korkuyorum rabbin bizlere cok guzel nimetler vermisde kiymetini bilememisiz 😭