Merhaba, 35 günlük bebeğim. İlk çocuğum tecrübesizim ve yalnız büyütüyorum eşimden başka desteğim yok. Bebeğimin reflüsü çok fena, besledikten sonra yarım saat bir saat kucağımda dik tutuyorum öyle yatırıyorum yoksa hortum gibi kusuyor. Tek başıma olduğum için de ana kucağı almayı düşünüyorum. Ama ana kucağında da kusar mu acaba bilemiyorum. Reflülü bebeği olan anneler ana kucağı kullandınız mı tavsiyelerinizi bekliyorum Allah rızası için, kimsem yok wcye giderken bari çocuğu ana kucağına koyayım bari kullanışlıysa