Hsgjllcfgkpfd Kızlar oğlum 19 aylık.her öğün yemek yedikten sonra kakasini yapmaya başladı.gunde 4 veya 5 bazen 3 oluyo.normal mi bu durum acaba ya da doktora götürelim mı bilemedim.
Mom44454 Hsgjllcfgkpfd ay aynı benimde dün 5 kez kaka yaptı 6 öğün beslemiştim 6. Sını da kalkar kalkmaz yaptı inanki bir sürü şey yiyor 11,5 kilo 18 aylık kilosu az değilde yediklerine göre en az 15 kilo olması lazım 😕😔
2-prenses_annesi @Hsgjllcfgkpfd aynı sorun biz de var 1 yaşında 6 öğün besliyorum her öğün arkası kaka yapıyor doktora götürdüm kan testi yaptı hiç bir sıkıntı çıkmadı metabolizması iyi çalışıyor dedi kızıma verdiğim yemeği başka bir çocuğa yedirsem inanın 15 kilo olur kızım bu arada 9.500 kilo artık kafama takmıyorum minyon bir kız olacak diyorum
Mom44454 2-prenses_annesi şansımıza demek😬 millette oğluma minyon olacak demekki diyor açıktan küçük kalmış diyemiyorlar ayar oluyorum😬😬
2-prenses_annesi @Mom44454 gerçekten kendimizi üzüyoruz anne babadan biri kısaysa ister istemez ona benzeyecek büyük kızımdan biliyorum 11 yaşında kızım var benden uzun yapılı baba tarafına çekmiş küçük kızımda bana benzeyecek diyorum
Mom44454 2-prenses_annesi evet oğlum 85 cm kısa değilde işte bu yedirdiğim halde etraftaki insanların beslemiyormuşum gibi konuşması sinir bozucu
2-prenses_annesi @Mom44454 sen elinden geleni yapıyorsan için rahat olsun Elalem konuşur takma kafana sen annesinin senden daha güzel bakacak Kim var için rahat olsun büyüdükçe daha çok değişir merak etme kızım 2700 doğdu şimdi maşallahı var