Biz de koliktik cok çektik. Yukarda bahsedilen damla, masaj, beyaz gürültü hepsini denedik. Biogaia, nurse Harvey’s, sap simplex, acı elma yağı, rezene, kimyon,anason… Doktor ne yaparsanız yapın sadece siddetini azaltabilirsiniz, bunun kesin tedavisi yok, sabredip beklemek gerek demişti. Gerçekten öyle.
3 ay diyorlar ama bizim 6 ay sürdü. Ne zaman 6 aylık olduk gülmeleri arttı ağlamaları azaldı anladık ki evde bebek var, biraz kendimize geldik. Cok zor bir süreç yaşamayan bilemez Allah herkese sabır versin.