simgesell Bebeğim için burun spreyi aldım doktor önerisiyle öksürük yaptı sanki balgam var atmaya çalışıyor gibi öksürüyor? Kullananlar yaşadınız mı boyle bişey ?
simgesell Bebeğim 4 aylık normalde serum fizyolojikle burnu tikaninca aciyordum keşke öyle devam etseydim
simgesell Öksürük yüzünden doktora götürdüm ciğerleri normal şükür kulak boğaz enfeksiyonu da yok ama devamlı kesik kesik öksürüyor tükürük salgısı arttı ona bağladık ilk basta sonra spreyi kullandım daha da arttı
simgesell Morfrenk evet yine de panik oluyorum burnunu çekmedim aspiratörle ceksemiydim acaba gerçi geçen çektiğim halde yine öksurdü sanırım bunu kullanmicam bir süre serum fizyolojik devam
simgesell Mnlannesi evet onu sıktıktan sonra öksürüğü oluyor anlayamadım tukuruge bağlı mi dedik ilk başta doktora götürdüm ciğerleri temiz şükür diş dönemine girmiş o da öksürük yapar dedi tükürük salgısı arttığı için . Bu spreyi sıktım dün akşam yine arttı öksürüğü
simgesell Morfrenk dotkora götürdüm yine biseyi yok diş cikaricak bütün ihtimalle dedi tükürük salgısı artar bu da öksürüğe sebep olur dedi
simgesell Sezinnur tükürüğü çok arttı dışarıya çıkarmıyor yutmaya çalışıyor ağzında biriktirip bu da oksurmesine sebep oluyor dün de spreyi sıkınca iyice öksurdü 🤦🏻♀️
simgesell Minikmercimek belki de olabilir bir süre kullanmicam serum fizyolojikle devam etcem bakalım inşallah geçer
Meltemvske simgesell bizimkide tükürük yapıyo sürekli kuzum tükürükten öksürüyodur korkma ateşi falan yoksa bişey olmaz