Oflu_u öncelikle çok geçmiş olsun. Benim bebeğimde bendeki idrar yolu enfeksiyonu veya vajinal enfeksiyondan doğum anında enfeksiyon kapmıştı. Doğumdan bir gün sonra çıkıp evimize gidecegiz derken çocuğumun değerleri çok yüksek olduğu için yatış teklif ettiler. Çok doktorlara ssorduk bilenlere danıştık hepsi de en uygun olan yatış yaotirmaniz ve antibiyotik tedavisi dediler. Başta 7-10 gün sürer dediler ama bebeğim ilk antibiyotige tepki vermeyince bu sefer ikinci başka bir ilaca geçtiler o yüzden de süreç uzadı biraz. 14 Eylül’de doğum yaptım 15 Eylül’de bebeğimin yağışı yapıldı, her gün süt sağıp gönderdim haftanın sadece iki günü gösteriyorlardı ama ben her gün eşim süt götürdüğünde telefonuyla fotoğraf çektirmesini istiyordum sağolsun hemşireler de çekiyordu her gün orda nasıl durduğunu en azından fotoğraftan görmek iyi geliyordu. Çok zor bir süreç Allah yardımcınız olsun 2 gün çok kısa bir zaman benim bebeğim 28 Eylül’de çıktı tam 13 gün kaldı hastanede, o yüzden canınızı sıkmayın emzirmeye cagiracaklarsa ne güzel cagirmazlarsa mutlaka süt gönderin antibiyotikten bile daha etkili olan sizin sütünüz. Çok geçmis olsun Allah acil şifalar versin.