Alya88 maalesef benim de oğlum 14aylık gecen hafta kullandık Allahım yani 10yıl yaşlandım yapmadığımız şey kaldı. Şırıngayla denedik püskürtüyor geri. Tek asla yapamıyorum zatenn bütün halılar ilaçtan geçilmiyor. Kötü bir yöntem ama eşim dizlerinin arasına oturtuyor başını tutuyor bende ellerini ağlıyor ağlıyor arada agzını istemsizce açıyor o açma anını bekleyip kaşığı ağzına koyuyorum ve çekmiyorum ki hepsini yutsun, yani böyle içirdik ama kabus gibiydi ayrıca öksürük şurubu ve başka bir şurup daha vardı ilaç saatlerinde ağlayasım geliyordu 😢