Emirin_Annesi10 Ağustos kutusu gelmedi henüz ama eylül kutusuda çıkmıs bana. Sayfanızı kontrol edin canlar✋🏻
Ebruea Emirin_Annesi10 bana da dün gece çıktı Eylül kutusu. Ağustos kutum da 31 ağustosta çıktı gecen hafta cumartesi geldi 😵
Emirin_Annesi10 YigitAlpsMom 1ay oldu daha kargoya verilmedi işk kutum olacak😂 o xbim kutusuda çıktı kaçırdm. Şimdi eylül kutusuda çıkmıs sanırım hep çıkacak aman nazar değmesin😒
Emirin_Annesi10 Oz-lemm banada hiç çıkmıyodu hesabımı silp tekrar kaydoldum. Şimdi heray çıkıyor 😒 ama talep etme süresini kaçırıyorum hep
YigitAlpsMom Emirin_Annesi10 bana çıktı 3 kez falan geldi ama bu gecikti bekliyorum bakalım ne zaman gelecek
Ebruea Emirin_Annesi10 mail gelmişti bna gecikti en kısa sürede teslim edeceğiz diye ondan sonra bir hafta sürmedi gelmesi scotty diye bir kurye firmasıyla geldi
Emirin_Annesi10 Ebruea banada o mail geldi en kısa sürede dağıtıma çıkacak diye üstünden yine baya geçti 😒 sanırım baya sorun yaşadılar kargo firmasıyla
Emirin_Annesi10 Elifinannesi79 her zaman çıkanda oluyor hiç çıkmayanda. Profildeki bilgilerle alakalıymıs sanırım canım
Efeoglum Emirin_Annesi10 21 temmuzdan beri her ay kutu çıktı.sözde 3. Kutu hakkım ama hiç biri gelmedi.kargo sıkıntısı bahane ediliyor ama nasıl olur da 3 aydır halledemezler aklım almıyor.güven sıfır
Emirin_Annesi10 Efeoglum banada hiç çıkmıyodu. Bir çıkmaya başladı sürekli çıkıyot ama hiçbiri elime ulasmadı😂