Deniz3402 Alttan iki dişi yeni çıkıyor. Kahvaltıda hep ymuuşak peynir yumurta sarısı avakado filan yiyor. Bazıları zeytin ver diyo geçen minik minik doğradım yiyemedi. Sizler neler veriyorsunuz? Alternatif olsunn. Birde kaç öğün veriyorsunuz 8.5ayda ???