ANNEBALIIII Kızlar mrb. 9. Ayda başlanırsa diğer dozlar kaçıncı ayda oluyor. İlk olarak iki çeşit aşıdan hangisini yapıyorlar acaba 💞
squirtle ANNEBALIIII bunu en güzel doktorun yada sağlık ocağındaki hemşiren planlar bence canım çünkü 1 yaş aşısı vs giriyor araya
ANNEBALIIII Normalde 7, 9,13 birisi 9,13 diğeriydi 7.ayda başlayamadık. Şuan 8 ay 8 günlük 9.ayda başlayalım diyoruz. Bu durumda nasıl olacak aşı takvimi acaba. 2 gün önce dr a sordum bir liste versi bir şey demedi. Kafam çok karışık
BurcuBrc 7 aylık olduk bizde sağlık ocağınnda hemşire 11-13-14 aylarda yapılıyor son olarak dedi bennoyle başlamayı düşünüyorum